вторник, 6 ноября 2012 г.


ПОРТФОЛІО  ПРОЕКТУ
Числівник. Вживання числівника в усному і писемному мовленні

Мета проекту «Числівник. Вживання числівника в усному і писемному мовленні»: вивчення числівника, правильне вживання та написання числівників, використання у повсякденному житті.

Завдання:
Завданням проекту є узагальнення та систематизація знань учнів з теми “Числівник”, формування вмінь і навичок правильного вживання числівників в усному і писемному мовленні; розвиток інтелектуального та творчого мислення, оволодіння мистецтвом партнерської співпраці учнів, вмінням спілкуватися, виховання відповідального ставлення до навчання.

Результатом роботи над проектом стане випуск брошур про підсумки нашої роботи, участь у проведенні Дня української писемності, створення відеороліків, презентації
Навчальні предмети: українська мова та  література, історія, географія, інформатика.

У проекті задіяні учні  6 класів.

Основними засобами досягнення мети проекту є робота учнів у цільових групах за різними лінгвістичними напрямками: етимологічним, морфологічним, стилістичним, бібліографічним. У процесі роботи над проектом учні застосовують наукові методи пізнання (аналіз, синтез, оцінювання).

Результатом проекту має стати збірка публікацій, що відображає пошукову роботу учнів, рівень їх навченості з теми «Числівник» і вміння використовувати набуті знання в повсякденному житті.

На початку проекту вчитель проводить мозкову атаку, з-х-д та демонструє вступну презентацію, щоб визначити навчальні потреби учнів, встановити навчальні цілі, відслідковувати прогрес у їх навчанні, надавати зворотній зв’язок, оцінювати мислення. Оцінювання роботи над проектом буде здійснюватись за допомогою опитувальників, тестів, інтервю, контрольного списку. Оцінюватись будуть творчі роботи, презентаціі, брошури.
Об’єм роботи досить великий, тому необхідно створити цільові групи та
визначити їхні завдання:
• Етимологи
(робота зі словниками, науковими статтями, збір інформації
про походження числівників);
• Творці ідей (закріплення знань про числівник шляхом створення
оригінальних ідей: інтелектуальних ігор, кросвордів, таблиць);
• Теоретики (збір інформації з наукових джерел про числівник,
формулювання основних правил вживання числівників у мовленні);
• Стилісти (дослідження сучасної преси, мови дикторів телебачення,
побутового мовлення; укладання таблиці “Найбільш уживані помилки при
вживанні числівника у сучасному мовленні”);
• Практики (складання вправ на закріплення знань з теми “Числівник”,
співпраця з іншими групами);
• Дизайнери (художнє оформлення проекту).

Реалізація проекту
Самостійна робота учнів у групах:
• робота з лінгвістичною літературою;
• творчий пошук;
• відбір інформації;
• перегляд телепередач та преси;
• формування портфоліо кожної групи;
• обговорення зібраних матеріалів, консультації;
• систематизація й аналіз отриманих даних;
• формування висновків за результатами досліджень;
• графічне оформлення, добірка схем, фото;
• створення виставкового варіанту портфоліо.

Оцінка результатів
• колективне обговорення проекту;
• конкурс на краще портфоліо;
• презентації;
• рецензія керівника.

Презентація проекту
Публічний захист проекту (відкритий урок із застосуванням інтерактивних
технологій).

Учні використовуватимуть Інтернет при вивченні теми, виконанні проекту ( он-лайн опитування, обмін інформацією, пошук інформації, розміщення результатів на блогах).
 Результати досліджень кожна група представляє у вигляді презентацій на конференції.

Відомості про автора
Таболіна Людмила Вікторівна
Учитель української мови ХСШ № 73
Харків
24/09/2012-28/09/2012
ХСШ № 73
Корчагінців, 24
Подчерняєва Наталія Дмитрівна


Комментариев нет:

Отправить комментарий